Başlığı görünce, içinden böyle bir konu çıkacağını biliyordum. Yanılmamışım.. Son zamanlarda moda oldu çünkü insanların yorum yaptıkları konulara karışmak. Şimdi şöyle, bebek sağlığı hassas bi konu. Yazılacak yorum, bilgi gerektirir. Tecrübe gerektirir. “Bence”si yoktur yani. Ama insan ilişkilerine dair konular herkes tarafından yorumlanabilir. Bilgiye, tecrübeye gerek duyulmaksızın, insanlar fikir beyan edebilir. Bu yüzdendir konular arasında ki yorum farkı. O yüzden sitem etmek çok yersiz.