Nursahmetyusufaras00 Nurşah ergün ben .oğlum şubat sonu mart 2 2020 olacaktı ama 11.02.2020 doğdu 😊ve erkek bebeğim
Sanemuay Nursahmetyusufaras00 merhaba bakarım ama burdan ekran resmî atamıyorum komple haftaları attığım icin instagramdan yazarsanız atayım ordan
Zeynephatice Sanemuay ınstagram demişsiniz ama kullanmıyorum ☹️Bizede bakarsanız sevinirim 20.02.2020 doğduğu tarih doğması gereken 24.03 2020 kız bebek
BabyGroot İnternette zaten açıklayıcı siteler var hesaplama da yapabiliyorsunuz instagramdan yazın demek de ne biliyim reklam kokuyor biraz sanki 🙄
SeymaCesur Sanemuay merhaba :) doğması beklenen tarih 20.04.2020 doğduğu tarih 18.04.2020 erkek bebek. Mümkünse bizim için de bakabilir misiniz acaba ? Bu ataklardan sıçramalardan hiç anlamıyorum :)
Sinif177 Sanemuay hesaplama için uygulama mı kullanıyorsunuz? Zaten internette hesaplayan siteler var.
taze_anne21 AlyaEylul canım google gir atak hesaplama diye orda yazıyosun doğması gereken tarihi otomatik çıkıyor ama ben açıklamadan bişe anlamadım