GlayFidanDzgn btlkrnaz5 dr.browns tavsiye ederim bende. Cam olanını kullanmıştık biz ve beğenmiştim de. Plastik olanları da var tabi.
papatyammmm btlkrnaz5 Lansinoh müthiş doğduğundan beri kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım.Ayrıca oğlumun tuttuğu tek biberon kendisi
Eslem51 btlkrnaz5 lansinoh kullanıyorm 2delikli bebeğim 9aylık cok memnunuz hatta jokerde suan indirimli bakabılırsınız
Asdf66 btlkrnaz5 mamajoyu önermem biberon başı içine kaçıyor ve farkedemiyosunuz emerken. Avent güzeldir ama damlatma yspabilir. Sanırım en memnun kaldığım lansinoh oldu. Ağzı emme şeklini alıyor ve rahat ediyor.
ZMK btlkrnaz5 dr. Browns gaz önleyici biberon hemde doğal akışlı ben değil ama kullanan tanıdıklarım var aşırı memnunlar