btlkrnaz5 Sesem buyuk olan biberonu ve m bedenmi ayriyetten agiz almam gereklimi biberondaki uyarmi acaba
canparcam123 btlkrnaz5 lansinoh çok güzel çok memnunum çok şükür altı aydır hem mama hem meme veriyorum.
Sesem btlkrnaz5 biri daha kalın biri daha ince maddeden başka farkı yok ama ikiside iyi ikisinide kullanıyorum ben.
tuananilmoms btlkrnaz5 mamajo kullanıyorum s numarasını alırken M al o şekilde başlıklı satılıyor bende 150ml kullanıyorum ama kendi sütümü veriyorum ve bebeğim henüz 3.5 aylık siz 250 olarak alabilirsiniz
tuananilmoms btlkrnaz5 iyi günlerde kullansın canım meme başlığı gayet hoş anne memesi gibi yumuşakta güzel güzel emsin☺️