Tubazraa ilayda_hiranur bencede bi deneyin her bebeğin teni farklı tabi ama inanın hepsini denedim bir türlü olmuyordu üstüne pişik olmuştuu her yeri şimdi çok şükür geçti çokta memnunum ben bütçeyede uygun
Eda2808 ilayda_hiranur baştan beri sleepy naturel kullnyrm 5 ay oluck nerdeyse taş patlasın 3-4 defa sızdırma yapmistir
nilay35 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bnde ondan kullaniorum gayette cok memnunum suan jokerin acilmasini bekliorum
nilay35 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben netten bakiorum.indirimde oldumu en yakn subeyk arayip ayirtiyorum snra almaya gidiyorum beklemiom kargo falan