ilayda_hiranur maddi konuda tabiki haklısınız çok pahalı bezler ama maalesef hem pişik için hemde sızdırmamak için sık sık değitirmek şart.çift bez bağlamak yerine iki saate bir değişin.ve büyük bez alın naçizane tavsiyem .mesela atıyorum çocuk 6 kilo ise 5-7 kilo yu değil 6-7 kilo olanı seçin.pişik içim ayrıca silmek yerine bir süre yıkamayı deneseniz? Sadece belden aşağı yıkasanız su en iyi ilaç bence. Ben pişik içimde mustela kullanıyorım. Ama kız çocuklarda pişik daha fazla .kolay gelsin size geçmiş olsun