Deletedmom414 Karacamm haha onu nasil ayarlican kiz. Yuzundende verirsin esit gider bence heryerinden
Karacamm Deletedmom414 ne bilim ya 😀 ben hamileliği çok sevdim (kramplar hariç) 😀 yüzüm kalsın böyle yok mu çaresi 😀
Deletedmom414 Karacamm ay ben hic sevmemistim cnm ya. Ye ye doymuyordum hareket ederken zorlaniyordum. Belim de cok agriyordu. Zor taşıdım valla 35 de dogurdum zaten
Karacamm Deletedmom414 😀😀 benden bu kadar demişsin resmen de ben daha 30 haftayım ağırlaşmaya yeni başlicam galiba
06-ikra-06 Kubrabalek neye göre diyet yapıyorsunuz doktora mı gittiniz ben diyetisyene gitmek istiyorum da
Deletedmom414 Karacamm korkutmak gibi olmasin ama ben de 30 a kadar baya iyidim. Yürüyüşümu yapiyordum. Agirlasmamistim. 30 dan sonra cok zorlandim tatli krizlerim basladi gece bile kalkip yiyordum. Yanlarim falan catladi kilo o zaman aldim
Karacamm Deletedmom414 yok yok bakma ben de şimdi alısverişe başladım bir saat gezeyim belim çatlıyo resmen 12 kg aldım 65 gün var daha iştah normal aşırı yok ama yine de alırım muhtemelen bi 5 daha
Kubrabalek 06-ikra-06 bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor ve sütümde bı azalma yok 10 günlük diyet listesi yolluyor tariflerle beraber 50 TL
Kubrabalek 06-ikra-06 ya bide emzirdikten sonra çok acikirdim hemen şekerli biseler yemek isterdim şimdi öyle olmuyo
Prensesinannesi25 Semihaaa123 5 kilo fazlam kaldı 9 kilo verdim . Bence en etkilisi tatlı ve ekmeği kesmek
Kubrabalek vebebek kendi kişiye özel diyet programı uyguluyor WhatsApp gurubumuz var oradan takip ediyor aç kalmıyorum sütüm azalmadı arttı diyebilirim hatta ben çok memnunum tavsiye ederim