Dragonannesi yani gerçekten insanlar çok ilginç. Bana da sütünü damlat dediler içime sinmedi arayıp sordum. Sakın dedi serum fizyolojikle temizle dedi yada çok ileri durumdaysa şişlik gözde kapanıklık kızarıklık gibi, antibiyotikli merhem kullanman lazım dedi. Hala koca karı yöntemlerine güveniyorlar..