Oglusumm Rabiso uçuk çok riskli canım ateş yapar bebeğine zonaya çevirir kabuk tutana kadar özellikle sakın
Deletedmom328 Rabiso ben oğlumu ucuk varken unutup öptüm bikere dudak üstü bazen kızarmıs gibi oluyor korkutuyor beni 😔😔 sizde lütfen öpmeyin unutmayın benim gibi
Mervee1 Rabiso geçen gün annemde ucuk çıkmış gece sıvı akmış içindeN ve yayılmış çok dikkat et gecene kadar temas etme bebeğe bence
Rabiso Mervee1 yanımda yatıyor beşiğinde asla uyumaz gece daha yeni şişmeye başladı sıvı toplamadı ama suan ya gece akarsa korkusu sardı beni
Neslihannn_ Rabiso aseton varsa pamuğa dök, canım yanana kadar ucuga bas, çabuk iyileşiyor. Dün de eşim dedi uçuk çıkıyor dudağımda diye, erken müdahale ile bugüne çözdük 💪 bebeğine temas ettirmemeye çalış neresinden öpersen oraya bulaşır kuzum malesef