Rabiso Dudağımda uçuk çıktı bebeğimi öpsem ona geçer mi ona zarar verir mi ben onu öpmeden nasıl duracağım bilen biri varsa lütfen yardım etsin
Lotuscicegi Rabiso uçuk tamamen geçene kadar öpmeyin uçuk ta bulunan herpes zoster virüsü uçuk dışında kızamık ve zonaya da sebep olur uçuk sebebiyle ölen bebekler var öpmeyin. Zovirax krem bir gecede geçiriyor
Deletedmom276 Rabiso uçuk varsa uzak durmak öpmemek gerekir, ben de 8 gün öpüp koklayamamıştım 7 aylıktı uçuk çıkmıştı dudağımda. Riske girmeye gerek yok. Tehlikeli
baharmasalismail Rabiso öpmemeye dayanmamlısın bendede çıktı bende 1 hafta sabretrim zor oluyor ama herşey onun sağlığı için çok tehlikeli bir virüs bebeklerin bağışıklıpın3 yaşına kadar bu virsüle başa çıkamıyormuş beyinde su toplamaya falan yol açıyoemul doktorum öyle dedi terracort krem verdi onu kullandım bende geçti
Lotuscicegi Rabiso emzirirken kullanılıyor mu bilmiyorum almadan önce doktora sorun lütfen bu gece de sarımsak sürün şimdilik
Rabiso baharmasalismail ayy Allah’ım korusun o uyurken fark ettim yeni çıktı öpmem zor olur ama dayanırım onun sağlığı için teşekkür ederim
Sinif177 Rabiso bebeğinle ilgilenirken maske takmalısın. Biz 5 aylığız bu zamana kadar 3-4 kere çıkardım. İlaç kullanmadım. Ama doktor altını değiştirirken, bebeğinle ilgilenirken ellerini yıka ve maske tak demişti. Hafife alınmayacak bir virüs.
Rabiso Sinif177 1 yaşında oğlum ve suan hersey çok ilgisini çekiyor yarın elini sürekli ağzıma götürmek isteyecek biliyorum dediğiniz gibi maske takmam lazım onunla ilgilenirken