Merveminaa Merhabalar, şimdiye kadar üye olmadan forumu okurdum ama artık annelerden desteğe ihtiyacımın olduğunu hissediyorum. 2 Ocak sezeryan doğum yaptım sütüm geldi hatta kapak kullanırdım sütüm birikirdi birinden emzirirken diğerinden akardı, sütümün indiğini hissederdim. Doğum sırası çok hastaydım beslenemedim ve lohusalık durumu yaşadığım stres sanırım azaldı. Ve 5 aylık olucaz hala daha artmadı denemediğim şey kalmadı ve bebeğim kesinlikle mama almıyor ek gıdaya başladık ama o bile ne kadar yetebilir:( 2640 doğdu şimdi 4800lerde o kadar üzülüyorum ki bu bebeğime yetememezlikten. Ne yapmam gerekir bana biraz hem akıl hem destek almaya geldim sizden 😕
Rojee Merveminaa canim bol su ve ayran bende işe yarıyor bide ısırgan otu ve kimyonda iyi insallh faydasını görürsün canim bide bol bol emzir emzirdikce vücut süt uretir
Hatice_mirac_miray Merveminaa misir yeminizi tavsiye ederum vede dut hac hurmasi hosafi icin benimde cok zor arti sutum ve bunlar sayesinde artti
bluekoala Merveminaa canım vala eczaneden humana çayı aldım çok güzel işe yaradı bende 🥰soğan ,yeşil soğan , yoğurtlu çorbalar,(buğday dışında),aside,soğan kavurması,komposto bunlar bende deli gibi süt yaptı🥰😅
Merveminaa Tugbaca galactago kullandım etkisini göstermedi ben de 🤷🏼♀️ Bestlak da deneyebilirim duymuştum
Merveminaa Rojee Allahtan sürekli emziririm o da ister onda sıkıntı yok ama ısırgan otunu duymamıştım
Busraugur Samavizey28 tahin helvası işe yarıyormu ben 2 günde bi paket helvayı bitirdım ama çok yapmadı. Kilodanda korkuyorum aldırıyormuş sanırsam🤨
Doga20 Ben de günde 1-2 kaşık tahin yiyorum masallaah güzel arttiriyor sütü. Aynı zamanda Günde bir fincan papatya içiyorum ara da bir de tarhana çorbası içiyorum tabi en önemlisi de bol su tüketiyorum.
kurabiyela Bende surda bekleyeyim🙈ben bestlak denedim pek etkilemedi sanki 1 sise bitirdim sonra bu still tea aldim o da çok farketmedi ben artık bişeyin etki ettiğini düşünmüyorum eskiden bestlak mi varmış yapısal olduğuna inanıyorum ve çok emzirmek ben hiç emziremedim almadı kızım sağıyorum mecbur mama destekli hatta süt destekli desem daha doğru olur çok su iciyorsun bu seferde sanki yağsız duru geliyor bana bende yeni anneyim ilk çocuk beceremedim sanki ben bu işi 😳cevremde ki herkes öyle bilgili ki çünkü sürekli akıl veriyolar 😀😀😋
Samavizey28 kurabiyela Kuruyemiş sütü yağlandırıyor diye duydum🤔siz yinede duru muru demeyin verin sütünüzü 🌸
Merveminaa kurabiyela ben de artık yapısal diye düşünmeye başladım. Ya da herkes de Farklı bi yiyecek içecek etki ediyor olmalı ben de Humana emziren anne çayı biraz etki etmişti doktorumuz o çayları günde 3defa iç gerisi yalan demişti ama yine de şu an beslenmem de iyi. Çayı ilk tüketirken tek göğüsten 50gelmişti hala içiyorum şimdi ikigöğsümden 20 anca oldu :( artınca da devam etmedi
Samavizey28 Busraugur Tabi maalesef kilo aldırdı banada 😅 Kişiden kişiye farkediyordur belkide süt yapıp yapmaması ama çok duyuyorum artırdığını
ElifimSaremm Tamamen bitkisel bir damla, birde uzın vadeli degl ama motilium mide ilacı süt arttırıcı etkisi var deyip onu verdi şuan için ikisinden de memnun kaldm
Merveminaa ElifimSaremm bebeğim doğdundan beri kusuyor hala daha öyle doktor da o ilacı verdi yeni süt yaptığını okudum ben kullaniyim bari dedim de ne kadar içmek gerekir ki
kurabiyela Samavizey28 Aslında yiyorum ama ya az yiyorum ya bilmiyorum ya çok üstüne düşmüyorum sanırım hatam biraz da bu
kurabiyela Merveminaa bir de bazıları şöyle diyor canım 1 hafta bunu icip bi hafta başka bi şey deneyin ne kadar etkili bilmiyorum bende denemedim ama
ElifimSaremm Merveminaa uyku düzeni nsl mesela bende en etkilisi damladan sonra uyku ve su bide yanınsa stiil tea içiyorum humannın aynen yazmayı unutmşm bna gğnde 2 defa dedi doktor benm bebeğim kolik oyzden bazı yedijlerm gaz yapıyor yoksa yeşil soğan ve dereotu cok süt yapıyor
ElifimSaremm Merveminaa motilium mu sorduğunuz eğer oysa ben sabah öğle akşam içiyorum şuan tok karına nekdr bir süre içecegm bu önümğzdeki hafta gidicem sölüycek artk bn üçünğ bir kullanıyorm çay damla ve bu ilaç