Rengin onu bugün bende teyzemden duydum tv de söylemişler benim de görümcem hemşire o da ona maske takma dedi sen takarsan onu korumuş olursun dedi. Zaten dışarı çıkmıyoruz izin günlerinde 3 kez çıktık onda da ben taktım yakın mesafe insan olmayan yerlerde biraz dolaşıp geldik