Rengin Az önce okudum kaynağını yani kimin dediğini bilmiyorum ama yine de yazmak istedim.Uzmanlar 2 yaşından küçük cocuklara maske takmayın bogulabilirler diye uyarmış. Hastaneye gitmek zorunda olan olabilir ya da başka bisey için. Bilginize. 🤷♀️
Annisss Rengin aa çok saolun ya bu bilgi için ama ben takarken sanki onu korumasız bırakıyorum gibi geliyo hani kapatmasa da olesine bi taktım yani agzina
Rengin Annisss ya bende kendim takınca kendimi koruyorum yavrum korumasız kalıyor gibi vicdan yapıyorum hatta geçen gün esim geç gelecekti bakkala gitmek zorunda kaldım maske taktim kizjmi gören bi teyze ona neden takmadın falan diye hönkürdü cok kotu oldum orda taksam da tutmuyor zaten meraktan ama takmamak lazımmış. Vicdan yapıyoruz ama doğru değilmiş 2 yaşına kadar🤷♀️
Rengin Ahanife aynen Allah sağlıkçıların yardımcısı olsun 2 dk zor dayanıyorum da hayatımızın bir kısmını artık bununla geciricez alismamiz lazım 😔🙄
Lotuscicegi Rengin 8 aylıkken kafasındaki saç bandı kayıp ağzını kapattığı için ölen bir bebek haberi okumuştum ABD olmuş olay anne bebek arabasının içinde farketmemis üzerinde muslin örtü olduğu için uyuyor sanmış kız bebek diye kafasına saç bandı takmışlar o da aşağı kaymış
Annisss Lotuscicegi yani zaten şu durumda ben bebek arabasına bile koymuyorum ya kucağımda bi iki tur artırıyorum yürüyo olmasına rağmen bi yere elini ağzına götürür diye korkuyorum hep
Rengin Lotuscicegi Allah korusun evet bu tarz boğulma olayları olabiliyor en korktuğum şey uyurken fakan 50 defa kontrol ediyorum battaniyeyi mi çekti yüz üstü mü döndü diye
Ahanife Rengin evet rabbim korusun hepsini😞 napalım sağlık için katlanıp dayanacağız alışıcaz bir süre😞
Lotuscicegi Rengin ben de kontrol etmekten uyuyamıyorum bazen hele yeni Doğanken nefesini kontrol etmekten obsesif olcaktim
Hunilianne Rengin evet karbondioksit miktarıni tolere edemiyorlar, bebeklere zarar veriyormuş. Maske takmamalılar
Rengin Lotuscicegi dimi ya. Gerci yeni doğduğunda benim sürekli nefes kontrollerim ise yaramış astim olmaktan donmustuk. Nefesi kesiliyordu sana öyle geliyor olur diyorlardi doktora gittik yavrum bronsoilt olmuş hastanede bile yatti. Annelik işte bazen fazla kontrol ise yarıyor bazen insanı paranoyak ediyor 🤷♀️
ilknurgoksu Rengin ahh daha 10 aylık oğluma maske takmadığım( takamadıgım , taktırmadıgı )için sen nasıl annesin diyen insan müsveddesi ile tartıştım bugün.
Rengin ilknurgoksu bana da 3 4 gün önce bakkalda bi teyze hönkürdü. Esim cok gec gelecekti gitmek zorunda kaldım hem niye çocuğu getirdin ve maske takmadin diye. Tamam iyi hoş diyor da çocuğu evde mi biraksaydim mecbir kaldım işte. Kizim takmıyor maske iyiki de takmıyormuş. İnsanlar bi tuhaf takılmayın bosverin.