damlac biraz sabır canım sarılık süreci beni de çok yormuştu sürekli gözüm saatteydi emzirme zamanı geldi mi diye bebeğim uyanmazdı tam bir saat uyandırıp emzirmekle uğraşırdım ama İnan geçiyor sadece biraz sabır zaten düzene giriyor yavaş yavaş sende görüceksin bebeğin kendisi emmek istiycek acıktıkça senin çabalamana gerek kalmayacak zorlu günlerin çoğu gitmiş azı kalmış biraz sabret İnan geçiyor geride kalıyor o günler 🌸