BirSevda-iki-Emanet_Sahibi yigitalpinannesiii bende Ankara dan gelin geldim canım Düziçi nde oturuyorum ☺️🥰
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi AycelenAsya Ankara nın neresinden gelin geldiniz bende Ankara dan gelin geldim. Şu sıcakları ve böcekleri dışında iyi yer aslında 😁😁ama nem de dediginiz gibi mahvediyor 2 sene olcak eylülde bize
AycelenAsya BirSevda-iki-Emanet_Sahibi 4 sene oldu banada Keçiören semtinden geldim nem valla hic cekilecek gibi böceklere deginmiyorum bile 😱il olmasına rağmen hic gelismeyen pislik icinde bi yer hic sevedim 4 senedir ne yalan söyleyeyim 😂😂😂
Asyfrathan27 yigitalpinannesiii bende Osmaniye’den Antep’e gelin geldim nemi sıcağı dışında güzel şehir kışın Osmaniye yazın zorkun da yaşanılır
yigitalpinannesiii Asyfrathan27 eşimin işi var maalesef zorkun uzak kalıyor ama zorkun evet serin covid nedeniyle haftasonu kalabalık o zamanda gidilmiyor maalesef