yigitalpinannesiii Merhaba istanbuldan Osmaniye ye gurbete gelin geldim pek kimseyi tanımıyorum burada var mı bu şehirden anneler koronassiz günlerde görüşürüz tanışırız belki ;)
AycelenAsya yigitalpinannesiii maalesef bende Ankara dan bu iğrenç yere gelin geldim 4 senedir bi alışamadım havasina nemine
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi yigitalpinannesiii bende Ankara dan gelin geldim canım Düziçi nde oturuyorum ☺️🥰
Asyfrathan27 yigitalpinannesiii bende Osmaniye’den Antep’e gelin geldim nemi sıcağı dışında güzel şehir kışın Osmaniye yazın zorkun da yaşanılır
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi AycelenAsya Ankara nın neresinden gelin geldiniz bende Ankara dan gelin geldim. Şu sıcakları ve böcekleri dışında iyi yer aslında 😁😁ama nem de dediginiz gibi mahvediyor 2 sene olcak eylülde bize