ipekkizimm Canım ben böyle yapıyorum 08:30-09:00 gibi bir fincan sade türk kahvesi içiyorum (sabah aç karnına içilen sade kahve metoboliznayı hızlandırıyormuş) 12 gibi kahvaltı (2-3 tane cherry domates , 2 dilim beyaz peynir, salatalık, 3-4 tane zeytin ve ceviz) bunları yiyorum. Aksam yemeğimi 18:00 de yiyorum. Ne yaptıysam birkaç kaşık alıyorum sadece. Aralarda filtre kahve, yeşil çay ve bol su içiyorum