Melek0803 emsin o zaman hiç tasaya gerek yok. Kilo alımı iyiyse çiş sorunu yoksa doyuyordur. Bu aylarda henüz bebeklerin bağırsak gelişimi tam tamamlanmadığı için vereceğin artı gıda bebeğinin sadece zor sindirmesine, bağırsak içi artı savaşına neden olur.