RasayiAA mağazaya güvenseniz de kargolara asla güvenmeyin. Benim kargom kayboldu. Daha sonuç alamadım. Sonra araştırdım ki çalışanlar tarafından hırsızlık durumu çok oluyormuş. Değerli şeyleri alıyorlar. Sonra kayıp diyorlar. Zararı nasılsa şirket karşılıyor. Ben birdaha internetten değerli hiçbirşey almam şahsen