RasayiAA tabi yorumlara bakıyorum YouTube dan video incelemelerini dinliyorum.hatta bazen şikayetvar.com da şikayetlere bakıyorum.genelde hiç yaniltmadilar beni.Allaha sukurde hiç sıkıntılı ürün olmadi.bi kere gorumceme ütü almıştım o çok su akıtıyor du memnun kalmadik iaede ettik yenisini sipariş verdim o iyi çıktı kullanıyor şuan.ben evlenirken bir TV almak istedim netden eşim istemedi.guvenemedi o hiç alışık değil netden almaya.bayisinde sorduk 3500 du netde 2800 .fiyat olarak da bayağı farkediyor.adama dedik sen ver o fiyata senden alalım veremedi.hatta o bozuktur teşhir malıdır dedi .ama şükür hiç bir şey çıkmadı.yani arada 1 milyara yakın fark var dedim o paraya ocağımi firinimi alırım.