Aysima_elif Merhaba canım, öncelikle çok geçmiş olsun. Belki yorumlarda testten bahsetmişsindir ama şuan ki durumunda bütün yorumları okuyamayacağım 😣 Benim bebeğimde de bir dönem vücudunda çok kabarma oldu ve 1 yaşındaydı. Bir kaç doktora götürdüm teste gerek yok dediler. Alerji şurubu verdiler sadece. Geçtiğimiz günlerde yine vücudu yüzü kabardı. İstanbuldayım.. Siz hangi ildesiniz istanbulda iseniz hangi hastanede testi yaptırdınız🙏🏼🙏🏼🙏🏼