Ne zormuş yaa. Bende çok korkuyorum dayanamam kuzumun ağlamasına , korkmasına off 🥺😔😔😔. Henüz tarih almadık bulunduğumuz şehirde genel anestezi veriyorlar istemiyoruz bizde. Ortalığın biraz daha sakinleşmesini bekliyoruz Kayseri’de yaptırcaz nasipse 😔 keşke canları hiç yanmasa. Yakın tarihte yaptıracak olanların Allah yar ve yardımcısı olsun tez zamanda iyileşsin kuzular inşallah. Şimdiden geçmiş olsun 💐