Aras-ve-annesi evet bu gün sünneti yaptırdık taze taze anlatayım ameliyathane kapısında beklemek çok zor allah kimseyi cocuğu ile sınamasın 🤲🏻 Yaklaşık 30 dakika sürdü geldiğinde çok sakindi ağlamış ama sakinleşmiş olarak geldi alıp odaya çıktım emzirdim uyudu bezini bi beden büyük bezle değiştirin dediler altını açayım dedim sakin sakin dururken altını açmamla çığlığı basması bir oldu daha önce hiç ağlamayan bi bebek olduğu için elim ayağıma dolaştı çok kötü oldum susturamadım neler yaptıysam susmadı sonuç olarak o da bende ağladık hemşire gelip yardım etti üstünü giydirdik ve fitil verdik sonrasında bi beş on dakikada sakinledi yarın gidip pansuman yaptırıcaz eve gelince de karton bardak kesip koyduk bez değmesin diye çünkü çok ağladı bez değince bir de çişini yapınca ağladı şu an uyuyor sakin baya ikinci bi fitil daha verdim operasyondan 5-6 saat sonra şimdilik durum bu 😊