elaalp2 Elifasel merhaba yazalı çok olmuş umarım görürsünüz benim oğlumunda bıngıldağı 3. Ayda kapandı baş çevresi takibi yapılıyor çok korkuyoruz büyümeyecek bir şey olacak diye sizin kızınızın durumu nasıl bir sıkıntı olmamıştır inşallah 🙏🙏😔😔