Çook çok geçmiş olsun bizde 18.6 ile yattık yoğun bakıma 5 günlüktü hem sağıyordum hem mama veriyorlardı 2 günde geçti sarılığı 5 günde hırıltısı vardı ondan yattık çok iyi bakıyorlar içini ferah tut dünyanın sonu gibi geliyor insana o kapıda beklemek ama sonra turp gibi veriyorlar sana üzülüp kendini de sütünüde yorma canım 😘