Ay okuyunca gözümden bi damla pıt etti resmen. 😭Ne acayip bi histir bu. Biz de 19 la 1 gece yattık. O gece hastanede sabaha kadar ağladım. Hemşireler ne anlatırsa anlatsın içeri her girdiğimde ruhumu bıraktım. Nasıl bir şeymiş annelik ilk orda anladım. Oysaki ne dertler var Allahım ☹️ O gece yoğun bakım kapısında öğrendim. Sonra kendime çok kızdım. 2,5 ay sürdü sarılığımız ama inan dertlenecek bir durum yok. Pamuk gibi çıkacak ordan annesi. Geçecek korkma. 😊