Pamuk_seker Sibelasfd tattirmaya erken başlamak için dedim hani geç kalınca yemek seçiyor demişiniz ya yapı maskesi ilgisi yok yani
Deletedmom23113 Akademisyenanne yaaa afiyet olsun kuzucuğa 🌸 bizde 4,5 aylığız , yeme isteğimiz çok fazla şimdiden herşeyi ağzına götürme çabaları 🙈 bizde önümüzdeki ay doktor kontrolümüzden sonra bakıcaz artık 💛
Deletedmom23113 Akademisyenanne meme ve mama şeklinde gidiyoruz bizde kilomuz 7500 şuanda , boyumuz 67 cm bizimde 🙈 tabi doktorumuz nasıl uygun görürse , teşekkürler 😘
Akademisyenanne Deletedmom23113 siz mamayi ne kadar veriyordunuz? Ben 125 cc veriyordum. Doktor birakabilirz dedi.
Deletedmom23113 Akademisyenanne bende 125 cc veriyorum , 3,4 saatte 1 , bazen ama iştahsız oluyor daha az veriyorum 90 ml falan
Akademisyenanne Deletedmom23113 ben de 125 veriyordum doktor kilosuna gore fazla dedi bilemedim. Biraktirdi 🤷🏻♀️