Kizlar selam, bebegim 5 aylik oldu. Bugun rota asisinin 2. Dozunu yaptirdik. Genel muayenemiz vardi. Gunde 3 kez mama veriyordum. Kilosu cok guzelmis. 8 kilo, 68 cm🙈 Doktor mamaya gerek yok dedi. Tattirmalara baslayacagiz bugun. Uc gun kuraliyla ve patatesle basliyoruz. Kabak, tahil, pekmez seklinde gidiyor liste. Heyecanliyim🥰 Darisi basiniza😊