Anne111 doğrudur ama ben de eczane dışında bir yere pek güvenemiyorum bu konuda. Herşeyi netten alan biriyim aslında ama ne bakım ürünlerini ne de mamasını içime sinip alamadım. Bir eczacı arkadaşım mamaların çok kolay rutubetlendiğinden, bozulabildiğinden de bahsetmişti. Açıkçası marketlere ve çoğu eczaneye de pek güvenemiyorum ben🙄