Anne111 Kizlar aptamil eczanede cok pahali nettende tarihine güvenmediğim icin siparis veremiyorum hangi marketlerde satilir bilginiz varmi mopas migros filan buralarda varmıdır
deletedmom247 Anne111 Vardır evet çağdaş dan alıyoruz genelde biz orayada bakabilirsiniz birde cimri.com bakabilirsn netten alıyorum 4 defa falan aldım 3 gün içinde geliyor ulaşıyor elime hemde indirimli fiyatı☺️☺️
Anne111 deletedmom247 sagol canim 🤗 cagdas kocaeli de varmi yeni tasindim sayilir buraya istanbulda vardı ama burda bilmiyorum kirk ciksin derken virus geldi simdide oyle cikmiyoruz nerde ne var bilmiyorum 🙄
Anne111 Eceoyku yaa bu cok iyi oldu sagol tesekkur ederim sok a da hep gidiyoruz ama mama ihtiyacim şimdi ye kadar olmamisti ondan dikkatimi cekmedi demekkk 😊
Anne111 birkuzuhikayesi yaa nete tarihten dolayi guvenemedigim icin almadim cnm simdide bitmek uzere artik siparis versemde gecikir bu defa artik marketten alalim da bidahakine insallah
Anne111 ozzge butun alisverislerimi hepsiburadadan yapiyorum ama bi kac yerde okudum skt yakin mama gonderiyorlarmis bitmedem çöpe gidiyormus yani erken tarihli gonderiyorlarmi size
deletedmom247 Anne111 Bilmiyorumki vardır sanırım olmadı netten alın dediğim siteden çok acil değilse 3,4 içinde gelir ama marketlerde oluyor genelde☺️
bsrkya Anne111 Kocaelide nerede oturuyorsunuz yenikentte kaya eczanesinden alıyorum 900gr 110 tl burdan uygun fiyatlısınıda görmedim.
kardelen00 Anne111 cagdas marketten aliyorum ben genelde. ama migros ve carrefour da da var. internetten ucuza bulursam hepsi burada ve gittigidiyordan siparis verdim bir kac kere sorun yasamadim.
[silindi] Ben gorushbebe den alıyordum Türkiye de yaşıyorken, çok uyguna veriyorlardı genel de 90tl en fazla 105 tl Ödemişimdir..
Kuzucukunanasi Anne111 a101 de falan da var, migros tan 800 +350 gr lik paketi 125 tl ye aldım geçenlerde, tabi ben 4 numara alıyorum, takip edin kampanyalı olunca alıp stoklayın bence
Saadetkaan Anne111 migtosta e bebekte var sakin internetten almayin sol kullanma tarihi yakin gonderiyorlar
Anne111 Saadetkaan evet bende bundan bahsediyorum korkuyorum derken de cogunlukla herkes nemnun bilemedim belki sansimiza iyi denk gelir