MDLA 3,5 ay oldu doğum yapalı ve hala su gibi terliyorum gece yastığım ıslanıyor, 2 kez kıkıf değiştiriyorum bir gecede 😔 ter kokusuna gelirsek hala var, roll on a rağmen her gün duş bazı günler 2 kez duş aldıpım halde o da çare olmadı😩 geçicidir umarım çünkü tiksiniyorum artık