Cinar_77 canım sen yine hemen fatketmişsin bizde de oldu kaşları kabuklandj kafası saç derisi kabuklandj en son kulak arkası kabuk oldu ben temizlemeye çalıştım ama temizlenmedi kaynanama sordum böyle böyle olmuş diye olur olur aman sende çok pimpiriklisin geçer her çocukta var dedi.. Öylece ben umursamadım baktım aradan 1 ay geçti hala geçmiyor kulak arkasına iyice baktım ki kabuklanmanın yanından deri ayrılmış kanıyor o kadar korktum ki sağlık ocagına gittik hemen egzama dedi Bi krem verdi hametan la birlikte karıştır sür dedi sürdük ilk sürmede azaldı ikinci sürmede anında geçirdi.. Tecrübesizlikten insan ne oldugunu bilmiyor demem o ki kimseye sormadan direk doktora gitmek gerekiyor yanlış yönlendirmeden bebeğimin kulagı çok kötü olmuştu hala vicdan azabı çekiyorum o konuda neden doktora gitmedim cahilin tekine sordum diye 😣😣 zeytinyağı sürmeyin asitli oldugun dan daha kötü yapıyormuş kuru tutmak gerekiyormuş egzama olan bölgeleri