Benim kizim 2 bucuk aylik. Omce yanaklari kurudu,sonra fark ettik ki sırtinda kabuklanmalar oldu. Dairesel. Sonra gogsune geldi yuzune geldi kulaklari kabuklandi. Simdi de kafasinda var ayni konak benzeri. Saglk ocagindaki doktor ailede var mi dedi babasinin dirseginde vardi onceden boyle kabuklanma,ustelik bebekken daha fazlaymis kafasinda filan varmis kaynanam soyledi. Hic alerjiden bahsetmedi doktor. Saglik ocagindaki sadece sedef olabilir dedi sonra vazgecti sedef bu yasta olmaz dedi. Mantar olabilir dedi. Iki kremyazdi karistirip suruyoruz sanki sirti azaldi. Ben kulaklarina travazol surdum aninda gecti kulaktakiler. Kafasi cok kotu ama cok uzuluyorum. Fotograf var mi ? Gormek isterim ayni mi acaba