Zeynepsule Yaaa bizimde zamanımız geçiyo ve ilinci doz birincisini yaptırmıştık mikroplar resmen oynuyorlar yaaa çok sinirim bozuldu boşuna yaptırmışmı olacam şimdi birinciyi yok aşı yok diyolar