seldaselda28 Bugün yaptırdık.71 lira deyince şaşırdım.Hem de sevindim.Eczaneden alıp doktorumuza yaptırdık.Yaptıracaktım zaten de.Yaptıramayan varsa duyurulur.
Duru2018 seldaselda28 180 liralık aşı 70 tl çok şaşırdım😳anlaşılan sağlık bakanlığıda enflasyonla topyekün mücadele ediyo🙂
BusraElaa seldaselda28 eczaneden alir almaz yapiliyo mu bu asi bugun alsam bekletsem yarin yaptirsam olur mu acaba
seldaselda28 Duru2018 valla ben de sasirdim 210 liraydi dedi.Doktor da dun duştü daha dedi.şansliymisiz.
Zeynepsule Fiyat düştü depoda aşı yok firma vermiyor diyorlar adanadayız birincisini yaptırdım 210 a ikincisini yaptırcam diyorlar yan ürünü 155 lira resmen piyasa oyununa denk geldik zamanımızda geçmek üzere napcam bilmiyorum ya
seldaselda28 Zeynepsule ben de yok saniyordum duymustum fiyat düştü stok yapiyorlar diye ama bulduk ill gittigim yerden.Insallah bulursunuz siz de.Tek tek aramak lazim sanirin.
seldaselda28 BusraElaa canli asi oldugundan hemen yapilmasi lazim sanirim buz veriyorlar yaninda 1 2 saat icinde yaptiracaksan da ama 1 gun bekler mi bilmiyorim.
[silindi] BusraElaa Buzdolabının yumurtalık bölümünde muhafaza edebilirsiniz. Ben 2 gün bekletmiştim bir sıkıntı olmaz dedi eczane. Sağlık ocağı yakın olduğu için dolaptan alıp hemen götürmüştüm.
Yigitpasaa09 BusraElaa ben dün aldım bugün yaptırdım dolapta aküyle beklettik eczacıdan isteyince veriyor buz aküsünü
seldaselda28 AselZeynepli kent hastanesinin girisinin karsisindaki degil de yan tarafindaki eczaneden aldim ismini de bakmadim ama vardir hepsinde bugun yaptirdim daha.
Nisansmom seldaselda28 bizde bugünü bekledik indirim gelecek diye. Sabahtan beri aşı arıyoruz. Firma aşılari toplatmış yerine yenisi gelecekmiş 215 lira. Ankara da yaşıyorum burda 70 liraya aşı falan yok. 215 e bile bulamıyoruz su anda bekliyoruz 😢
seldaselda28 Nisansmom Valla daha dün indirime girdi dedi doktor da.Ben de şaşırdim iyi oldu.Valla bulursunuz insallah.
seldaselda28 Heraninannesi sureniz gecmis olabilor kuzenimin 3 ay 10 gunluk doktoru gecmis zamaniniz yaptiramazsiniz demis.Saglik ocagi 3un icindr yapiliyor demis.