Dgndrmz bebegim hastalandiginda 155i aradim izin için canim taksiyle gidicektik hastane icin izin almaniza gerek yok dediler sonrasinda 2hafta oncede anneme ilk defa gittim korka korka taksiyle bi sorun yasansaydi hastaneye gidiyorum dicektim malesef bizi bu duruma sokuyolar bazi kolaylik yapmalari gerekiyor