arkadaslar ben seyahat yasaginin kalktigi sanliurfada kaynanamlardayim. ailem bingolde. yol ustu bir de diyarbakirdan geciliyor. sorum su yol boyu bu illerde seyahat yasagi yok ama malum bebegim 20 yas alti yasak kapsamina gidiyor. ailemin yanina gitmem gerek ozel aracimla. bebek icin izin almam gerekiyor mu . aranizda bu surecte bebekle seyahat edeniniz var mi . nasil bi yol izlediniz izin belgesi falan aliniyor mu