Minaninannesii 9 kasım doğumluyuz biz ıkı ay oldu baslayalı dogdu dogalı mama yıyen bebek oldugundan erken basladım. 1 ayımız 3er gun tadımla gecti. Yaklasık 1 aydır da duzenlı pure yogurt ve meyvesını yıyor. Bizim sıkıntımız kahvaltıyı asla yemıyor. Yanı yumurta, peynır, bebe buskıvısı,avakado kesınlıkle yemıyor🤭 tek tek de denedım hepsınden bulamac da yapdım yemıyorrr 😔 bende zorlamıyorumm ılerleyen aylarda elıne verdıgımde kendı yer belkı. Sabah10gıbı meyve püresi yada muhallebi veriyorum.Öglen 2_3gıbı çorbasını yada sebze püresi yiyor. Aksam 6 7 gıbı bır kase yogurt yıyor.
Fazla Karısımlardan pek hoslanmadı en fazla ıkı sebze yada meyve karısınca yıyor. Ama çok şükür tam bir sebzeci çıktı içinden🤲🤲