Gulay123 lütfen güçlü olun içinizi ferah tutun dermansız bir dert değil çok şükür ki🤲 unutmayın ki sizin yavrunuza sizden daha merhametli Rabbimiz. Size verilmiş bir imtihan bu. teslimiyetli olup sabredip bu uğurda elinizden geleni yaparsanız Allahın izniyle hiç birşeyi kalmayacak yavrunuzun. bu günlerde geçecek elbet içiniz rahat olsun lütfen. Elbette onu böyle görmek sizi çok üzüyor çok iyi anlıyorum ama siz onun için güçlü durmak zorundasınız. Araştırdım gayette tedavi ile geçebilen bir hastalıkmış dermanını arayın inşallah bulacaksınız. Dualarımda olacaksınız hep Allah Şafi ismi ile şifa versin🤲 hayırlı haberlerinizi bekliyorum tez zamanda inşallah. 🤗