Sedaa4 onada 5. Aydan sonra başladım yavaş yavaş bazen oğluşumla beraber yürüyoruz koltuğun altından tutup ellerinden tutmak sağlıklı değilmiş kolları aşada kalicakmış bebeğin ona dikkat etmek lazım şuan benim desteğim sayesinde adım atıyo ilerliyo koltuğun tepesinde duruyor 7 ay 17 günlük paşam yavaş yavaş ilerleyen zamanda düzene oturur yürümeye başlar inşallah kendisini ne zaman hazır hissederlerse inşallah ☺️