Sedaa4 Meraba Annler, Artik ayımız geldi yüruteç ve mama sandalyesi almayi dusunuyorum sizce almali miyim? Hangi marka ve nerde almak lazm uygun bildiginiz bir site var mi? 🌺🌺
MerveNurT Sedaa4 ben yürüteç almadım önermiyolarmış hani şey alabilirsin bende onu aldım ilk arabam ilk adım tutup itip yürüyolarya bide araba olunca 2 si birlikte güzel oluyor onu tavsiye edebilirim mama sandalyesi yerine ilerdede kullana bileceğin sallanan mama sandalyesi hem büyüdüğünde saldalye olur oturur durdurada biliyosun kemeride oluyo onları önere bilirim ben tek kullanımlıktansa çok fonksiyonlu olmasını tercih ederiyorum herşeyde ya bir şekilde ilerdede kullana bileceği şeyleri tercih edeyorum ☺️
Sedaa4 MerveNurT evet cnm ilk adimi da herkes cok oneriyo aklimda kalsin bi blki onu alirim pki ona kacinci ayda basliyoruz
Hasomums Merhaba, Ben stokke steps anne kucağı aldım onun altında merdiveni var takınca mama sandalyesi oluyor çocuk büyüyünce sandalye oluyor basamak oluyor çok kullanışlı ve çok kaliteli bir ürün fiyatı biraz daha yüksek ama ben çok memnun kaldım.
WillyWonka Sedaa4 yürütec almayın bebeklere çok zararlı. Zaten doktorunuza söyleyin direk itiraz edicektir almayın diye.
Zehra_Ens WillyWonka benim çocuk doktorum yürüteç kullanabilirsin ama yarım saati geçmesin ve en erken 7.5 aylıkken kullan dedi. Bazı günler unutuyorum bile kullanmayı ve yarım saati doldurmuyorum çoğu zaman. Birbirlerini kovalıyolar üçümüz oynuyoruz çok hoşlarına gidiyo sınırlı kullanımın zararı olmaz deniliyo ☺️
Zehra_Ens WillyWonka benim çocuk doktorum yürüteç kullanabilirsin ama yarım saati geçmesin ve en erken 7.5 aylıkken kullan dedi. Bazı günler unutuyorum bile kullanmayı ve yarım saati doldurmuyorum çoğu zaman. Birbirlerini kovalıyolar üçümüz oynuyoruz çok hoşlarına gidiyo sınırlı kullanımın zararı olmaz deniliyo ☺️
Hasomums Yürüteç henüz kullanmadım ama aldım. Babyhop tobby yürüteç aldık oyuncakları ve müziği dikkatini çekiyor oğlumun henüz boyu yetmediği için gezemiyor☺️ Önermiyorlar fakat günde 15-20 dk koymayı planlıyorum ben. Birde arkasında tutacak yeri var ilk adım arabası gibi de kullanabilir diye düşündüm.
MerveNurT turunclardan01 ben instagramdan aldım ama satışı bırakmışlardı sipariş verince aldım aynısı trendyoldada gördüm aynı fiyata 200 tl almıştım ben
Mom4775 Sedaa4 yürüteç kullandık 7.5 aydan itibaren. Geç kaldık hatta kendi açımızdan. İnsanlar 5 ayda koyuyor ve ettafımda çocukları 10 aylık yürüyor. Şu an 12 ay 11 günlük. Yürümeye başladı yürüteçle işimiz bitti şükür. Mama sandalyesi de ıkra antilop kullanıyoruz. Harika valla kademeli vs o kadar gereksiz ki. Derli toplu çok kullanışlı ve uygun fiyatlı.
WillyWonka Zehra_Ens ya buna çok sevindim. Ben de çok istiyorum kullanmayı .ben de sizin gibi yapıp kullanayim ozaman🙏😊
MerveNurT Sedaa4 onada 5. Aydan sonra başladım yavaş yavaş bazen oğluşumla beraber yürüyoruz koltuğun altından tutup ellerinden tutmak sağlıklı değilmiş kolları aşada kalicakmış bebeğin ona dikkat etmek lazım şuan benim desteğim sayesinde adım atıyo ilerliyo koltuğun tepesinde duruyor 7 ay 17 günlük paşam yavaş yavaş ilerleyen zamanda düzene oturur yürümeye başlar inşallah kendisini ne zaman hazır hissederlerse inşallah ☺️
Hasomums Sedaa4 tabi canım yükledim fotoğraflarını jokerde ve trendyol da var istersen oradan da inceleyebilirsin. https://imgyukle.com/i/yX0Oi8 https://imgyukle.com/i/yX0NCn https://imgyukle.com/i/yX0amM https://imgyukle.com/i/yX0H6h