Dildeniz ikizannesi10 sadece kasık ağrısıyla göstermiyor kendini yıllar önce oldum ama öldüm öldüm dirildim sancı öyle basit değildi kusma çok feciydi
Yapraksarmam ikizannesi10 karın ağrısı canım sağ tarafta. Hatta biz dalga geçmiştik gazdır bilerek yapıyo diye, annem kıyamayıp götürdü hastaneye meğer apandisit i patlamış doktor yarım saat daha gelmesen ölürdün demiş. Kardeşcaazım olur kendisi