Erva-mm canm benim hastanede yapıldı kulağında pislik olduğu için geçemedi dediler ama çok normal dedi hemşire bir ay sonrasına gün vermişti malum virüs nedeniyle gidemedim şuan 2 aylığız uyurken yere bişi düştü mü ya da telefon çaldı mı hemen uyanır Bende ellerimi kulağına şak şak yapıyorum yok hiçbir şekilde tepki vermiyor ama uykuluyken sesi hemen alıyo ben bayağı üzülmüştü ses almıyor diye ama seslendiğiniz de o yöne doğru ancak 4 aydan sonra bakıyormuş hele bide testi geçmiş senin ki bence hiç sıkıntı yapma