Erva-mm O kadar sıkıntıdan sonra bi de bu 😔 bugun fark ettim bi yerde okuduktan sonra galiba bebegim duymuuo ondan boyle uzgun uyuyor agliyo 😥😥😥😥sonradan bunu yasayan varmi
bayankitapkurdu Erva-mm benim oğlumun testi daha yapılmadı bir türlü yaptıramadık. Doğduğunda kuşağına su kaçmış tekrarlayın demiştiler. Ama tepki veriyor. Yine de endişeliyim
defnesmomm Erva-mm doğduğu gün işitme testi yapıldı mı hastanede? Yapılmadı ise yaptırın içiniz rahat etsin. Zaten zorunlu diye biliyorum, sağlık ocağında filan sormuşlardı yapıldı mı diye, sisteme kaydediyorlar sanırım
Kubra01wi Erva-mm hiçbir sese tepki vermiyorsa doktorla görüşün . Bilemiyorum inşallah öyle bişe yoktur 🙏
Bulutbey Erva-mm o aylarda bende deneme amaçlı yapıyordum ama tepki alamıyordum. Sanırım bakmak istemedikleri için bakmıyorlar. Uyurken deneyin birde.
Hunilianne Erva-mm uyurken dene bakalim. Yüksek sesli bir şeyler. Eğer ki sıkıntı olduğunu düşünüyorsan da hic vakit kaybetmeden KBB gorsun
Hunilianne Erva-mm ya cok minik ondandır tepki vermek istemiyordur hemen kötüyü düşünme. Zaten o aylarda doğduğunun farkında degil bebikler.
busraaa01 Erva-mm Canım üzülme inş öyle bir sey yoktur bence doktora götür hemen için de rahat eder inş sorun çıkmaz dua edecem bebeğin için.