[silindi] Atak haftasında olup olmadığına baktınız mı ? Bebeklerin yaptığı her hareket bir eylemdir.. 🌝🐥
Ozlem24 Birisii bazen sebesizce bağırmaya başlıyor bazen sesini duyurma istediğini yaptırma çabası.. dediğiniz gibi memnuniyetsizlik vs. Çok uzun sürünce valla kafam almıyor sabır çekiyorum. :)
Zeyzey2019_ Birisii hiçbir şey yapmamalısınız ve asla engellememelisiniz. Gelişiminin bir basamağı bu durum. Bırakın sesini keşfetsin. Bir süre sonra bırakacak kendiliğinden.
Birisii Zeyzey2019_ allahım insallah ya mesele sıkıntısı varsa diye üzülüyorum ama gerçekten yorucu da oluyor sağ olun