Birisii Arkadaşlar bebeğim 10 aylık sürekli bağırıyor artık başım ağrıyor bildiğiniz hiç susmuyor yaşayan var mi acaba ne yapmalıyım çıldıracağım😣😣
Gamzeli2206 Birisii benim bebeğimde bağırıyor ki bu normal bişey canı falan acımıyorsa zaten formdada arada mesaj geliyor ses tellerini açıyor mu biZim ki diye 😂
Deletedmom413 Birisii 7 bucuk aylik sabahtan aksama kadar bagiriyor 🤣 basim agrimiyorda Bogazi tahris olacak diye korkuyorum oyle boyle bagirmiyo fenaa
Birkoalaanasi Sesini keşfediyor sanırım. Benim kızım çığlık atıyor sürekli ve ben bundan mutlu oluyorum, yüz tipine gülüyorum. Hiç başım ağrımıyor 🥀🥀🥀
Birisii Birkoalaanasi daha küçükken ben de öyle düşünüyordum ama artık azalması gerekmiyor mu ya huysuzluk ve bağrış bir araya gelince dayanamıyorum
Birisii Deletedmom413 ya o aylarda normal karşılıyordum ana artık bırakması gerek diye düşünüyorum. Huysuz bir de dayanamıyorum artık
Birisii Ozlem24 yaa sürekli mi sizin de ben çok yoruluyorum bu sesten yani tam bir memnuniyetsizlik bağırışı
Ozlem24 Birisii bazen sebesizce bağırmaya başlıyor bazen sesini duyurma istediğini yaptırma çabası.. dediğiniz gibi memnuniyetsizlik vs. Çok uzun sürünce valla kafam almıyor sabır çekiyorum. :)
Fyzkcr Birisii bu postu okurken bile çığlıklar atıyordu kulaklarımın zarı iyi dayanıyor valla 😅 bugün tam 10 aylık
Minnos_31 Kizim 10 aylik bu ara cok huysuz ve herseye bagiriyor dis cikariyor ona bagliyorum basimi agritmiyor bagirmasi bebek yani sagligi yerinde olsun yeter 🤷🏼♀️