Yaman-eylus Aras-ve-Annesii korseyi mutlaka takın inanılmaz rahatlatıyor ben dik duramıyodum bir hafta hep öne eğik durdum korseyi takınca dik durmaya başladım ve oturup kalkmam daha rahat oldu
Aras-ve-Annesii Yaman-eylus taktm ama yumusak bi kprse hani yetoskinler takar ya bel agrisina felan yinede faydasi olurmu sarkmaya acaba
Yaman-eylus cilekreceli bana keşke normal doğurabilseydim dedirtti gerçekten karnımın acısı ama geçecek az kaldı hiç merak etme korse takın doktorunuzun da önerisiyle tabi ki faydasını göreceksiniz
Aras-ve-Annesii Yaman-eylus yaa ben sezeryanin bu kadar zor olacagini dusunmezdim hic o ilk gun nasill zorduu normal dogum o kadar zor degildir
Yaman-eylus cilekreceli öyle hususi yamuna falan gibi almadım doğumdan sonra doktorumun yazdığı normal bez olan ameliyat sonrası korsesinden aldık 47 lira mi neydi
cilekreceli Yaman-eylus markası mey nerden aldınız ? Bende almak istiyorum yardımcı olur musunuz ? Kaç kilosunuz boyunuz kaç hangi beden aldınız
Yaman-eylus cilekreceli yardımcı olmak çok isterim tatbiki ama inanın markasını hatırlamıyorum böyle normal ten rengi lastikli gibi yumuşak cırt cırtları olan bi korseydi kilomda gayet vardı valla 87 kiloydum boyumda 1 60
Yaman-eylus Aras-ve-Annesii işte bende ondan aldım zaten aynen yumuşak o an gerçekten sarkma falan hiç umrumda olmadı sadece dik durmak ve acımın geçmesini iStiyodum çok şükür işe de yaradı
Yaman-eylus Aras-ve-Annesii bende aynısını anneme dedim anne normal doğumdan daha zor bu bence diye o normal doğum yapmış bana yaşamadan bilemezsin dedi yani bence normal doğumun öncesi sezeryanın da sonrası çok zor Allah hepimizin yardımcısı olsun gerçekten