Deletedmom896 canım ben de senın gıbıydım cok endıselıydım ama sukur atlattık ates dusurucu calpol mutlaka bulunsun evde her bebekte olmayabılır ama ates yukselıyor ası sonucu yukselır yukselmez de hemen verme bence once soy ıslak mendılle sıl bız oyle yapmıstık 37.7yı gorunce atesı koltuk altından olcun alından olcerler yanıltabılıyor huzursuz oluyor ılk gece devamlı kucak ıstıyor emerek rahatlıyor bunları yaparsan rahatlayacaktır ve ası gunu ıtıbarıyle 3 gun banyo yaptırmıyoruz baska endıselenecek bır durum yok