Deletedmom896 biraz huysuzluk dışında bir sıkıntı yaşamamıştık 2. ay aşısında. virüsten dolayı yanınızda bir örtü bulundurun direkt yatırmazsınız, eve gelince üzerini değiştirin, belli aralıklarla ateşini kontrol edersiniz. inşallah bir problem yaşamadan atlatırsınız, ne kadar az stres olursanız o kadar rahat geçer