1prens1prensesannesii Smnl hmm bana da dedi kullan diye almadım ben de bir kaç yerden okudum fayda etmediğini.. Şimdilik birşey yapmıyorum bakalım çok şükür herhangi bir sorun yaşamadım
Ozden_ozkan26 cilekreceli hastaneden çıkarken su gecırmez bant yapıstırdı hemen gıttım duş aldım 5 gün sonra gıttom bandı çıkardı pansuman falan hiçbişey yapmıcaksın sadece terletme o kadar dedı hiçbişey sürmedim yanı
peksokomelli cilekreceli bepanthen sürdüm ben ilk haftalar, sonra işe yaramıyor gibi geldi bıraktım 😀
Tontisimm cilekreceli evet baticon sürüp gazlı bez değişikliği yapıyorduk. Su geçirmez bant ile duşumu alıp çıkarmıştım sonra pansumana devam etmiştik doktor kontrolünde de bir sıkıntı olmamıştı.
BuseCan cilekreceli İzi pütürsüz yapmaya işe yaradı iyileşimini hızlandırıyormus zaten 1,5-2 Aydan fazla kullanılmıyor .
TalentedMom cilekreceli ben 2 kere madecosol sürmüştüm beyaz akıntı akıyordu dikişlerden doktor sadece gazlı bez koy demişti